Receptionist

Receptionist 2022-01-13 1200x630

Jobba som receptionist

Att jobba som receptionist hos Cady innebär att du kommer att arbeta med att svara i telefon, chatten, sociala medier och mejl. Dessutom förekommer en del andra administrativa sysslor. Du kommer att ha ett tätt dagligt arbete med vår kommunikatör.

Under bl.a. semestertider ska du även vara en back upp för vår ekonomiska administratör och vår skoladministratör och vissa av deras uppgifter samt även utföra enklare bokföring.

Du behöver bo i Göteborgsområdet och kommer att arbeta från vårt kontor i Kungsladugård/Göteborg. Resor till ex. uppdragsgivare och mässor kan komma att förekomma i din tjänst.

Kvalifikationer

Personliga egenskaper du måste ha är att du är självgående, drivande och nyfiken. Du behöver älska att tala i telefon då det kommer vara en stor del av ditt dagliga arbete, både genom att ta emot och ringa samtal.

All adekvat utbildning i de olika systemen får du sedan av oss men det är en stor fördel om du har arbetat lite med bokföring samt i FortNox.

En generell god datorvana krävs samt grundläggande kunskaper i Office.

Utbildning:

  • Eftergymnasial utbildning kortare än 2 år (meriterande)

Erfarenhet:

  • Receptionist eller telefonist: 2 – 4 års erfarenhet (meriterande)

Arbeta på distans:

  • Nej

Om tjänsten

Varaktighet/Arbetstid: Heltidsanställning, 40 tim/vecka. Finns önskan om kortare arbetstid kan det diskuteras.

Anställningsform: Tillsvidare, med provanställning i 6 månader.

Lön: Månadslön enligt överenskommelse. Ange löneanspråk i din ansökan inkl. lägsta nivå.

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Arbetstid: Kontorstid. Arbetet sker på vårt huvudkontor. OBS! Inget distansarbete.

Ansökan

Ansökan tas endast emot via mejl på jobb@cady.se senast den 2022-02-10.

Kontaktperson: Meliha, Katarina eller Torsten tel. 031-757 0566

Klicka här för att läsa om våra integritetspolicy gällande hantering av personuppgifter enligt GDPR.


Välkommen med din ansökan!